And we look so good, we look so good, we look so good together now

Jag hade så himla mysigt igår. Vi pratade, åt, kollade på folk på fb, videor på youtube och framför allt hade vi väldigt mysigt. Jag lagade kyckling, cahsewnötsås, ris och sallad. När Eva kom klockan sju så var jag inte ens halvfärdig med maten och sa till Eva med lite panik: Jag har tagit mig vatten överhuvudet. Men jag fick ihop maten till slut och det smakade riktigt riktigt bra, om jag får säga det själv. :P

Såsen fick hamna på kycklingen, jag skulle göra spett man var vädligt förvirrad i affären och glömde köpa spett.

Sedan frsökte jag få de andra och se på Se upp för dårarna som gick på tv, men intresset var väl måttligt. Vi hade alldeles för mycket att diskutera. Carina hade en intressant sms-diskussion pågående hela kvällen. Snacka om att någon gick rakt i en fälla. Kvällen avslutades med massa snygga bilder på oss:









Det här min favorit bara för att jag älskar Carinas läppar på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback