Baby I like it

Jag sitter och pratar med Jessica på msn om vad jag kan göra när jag besöker henne i Rumänien. Jag ska nämligen dit och hälsa på henne i november.
Saker som är billigt där som man vill göra hemma som är för dyrt: massage, manikyr och pedikyr. :)
Saker som är bra för kropp och själ: promenera i parkensom Jessica bor nära, spela tennis på banan som ligger bakom Jessicas hus, shoppa.
Jessica kommer ju att vara i skolan några av dagarna jag är där och då gäller det att underhålla sig själv liksom. Jessica säger att massage kostar typ 100-150 kr så då måste jag ju typ ta det två gånger med. Så blir jag mjuk och fin i kroppen.
Det ska bli så himla kul att komma dit och få se hur hon har det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter spännande o bra, inte var jag dag man åker till Rumänien =) Hoppas ni får det riktigt bra o mysigt =) Puss o kram

2010-09-29 @ 08:51:56
Postat av: Jessica

Fan vad jag längtar clara! Fick mitt schema idag och det såg inte alls så farligt ut, slutar hyfsat tidigt och nästan helt ledig på fredagar. Så vi har massa tid ihop!:)

2010-09-29 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback