Don't bring me down

Jag sitter och är lite halvdan i kroppen. Jag masade mig iväg till Sats igr trots allt. Och körde skiten ut mig själv på crosstrinern! Svetten bara rann och jag trodde att jag skulle dö. Drog på den här låten på extra hög volym när det kändes som mitt sista ögonblick var kommet:

Ja, jag vet att det är Hanna Montana som sjunger. Men den här fungerar riktigt bra på hög musik till träning.

Körde sedan lite andra maskiner hårt. Snacka om att jag längtar till mina och Evas PT-timmar. Han lär ju köra skiten ur oss två. Jag funderar på att köpa fler pt-timmar för mig själv sedan om det fungerar bra. Jag tror att jag behöver någon som kör skiten ur mig. Jag är lite för bekväm av mig. Men dock så har mina ansträningar gjort resultat: 4 cm mindre om midjan sedan jag började med ett bättre liv.

Idag har jag haft en extremt dålig dag annars, högg en kniv i fingret hos en brukare när jag skulle dela en tablett, inget djupt sår eller något men på pekfingret på höger hand. Alltså svårt att äta, skriva och trycka på datorn. Äsch. Sedan körde jag in i n gargevägg med bilen. Tog en lite för stor sväng, så nu har jag repat en jobbil.
Sedan ville inte Eva med och träna spinning idag och jag är ta mig tusan inte redo att gå på spinning ensam, jag behöver akriveras fysiskt idag. Kanske gå på något annat pass. Jag klarar inte av gymmet när det är så mycket folk där på kvällen. Tåls att tänkas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback