Duvetorp

Det enda jag verkligen saknar när Tessan bodde på Duvetorp är att hon hade sjukt bra stereo som vi skruvade upp på gög volym och spelade massor av bra musik på. Sedan hoppas vi omkring och dansade fuldans till Kisse, Svea och ToppenOskars stora försräckelse.
Den här låten gick nog helt klart oftast, med en paus i mitten när en man berättade att vi lyssnade på I wish I had an angel med Nightwish och så berättade han vad deras nya skiva hette. Så jäkla irriterande, låten är helt klart bättre utan pausen.

När jag hör den här tänker jag i alla fall hela tiden på Duvetorp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör ja med, som FAN! :)

Postat av: Lisa

När jag hör den här låten tänker jag på när vi bodde i ekeby, lyssnade massor på den då =) Puss o kram

2010-09-13 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback