Kings and queens

Jag har jobbat ikväll det gick ändå himla bra med tanke på hur sent jag la mig igår, men jösses vad skönt det var att komma hem från jobbet.

Hade urmysigt igår kväll, först kom Carina och Eva Marie hit och åt och så satt vi och drack vin (ja, eller bara jag drack, konstigt när de andra hade frihelg). Sedan åkte vi till Klimt och shakade ass. jag var trött och seg i början med sedan kom roken tillbaka och när de spelade Fångad av en stormvind blev jag helt vild till fleras stora glädje.

Imorse när jag käkade fulle började jag se på Kungarna av Tylösand. Vilket jävla skitprogram. Om jag kommer fortätta se på det? Ja, det får mig att känna mig som en bättre människa. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback