Mys

Ikväll så var jag å nöjd med att vara ensam. Jag skulle baka bröd och laga en god middag. Jag somnar visst till på soffan och ska laga middag sent omsider. Efter massor av funderande beslutade jag mig för tacogratäng och stack iväg till butiken. När jag kom hem inser jag att jag inte hade någon tacokrydda och fick åka tillbaka till affären. är jag var där passade jag på att köpa margarin så jag skulle kuna baka brödet jag fick recept på av mormor.
Jag är till slut hemma och lagar min goda mat. Blandar ingredienserna till brödet och inser att jag saknar sirap hemma, då gav jag helt enkelt upp.
Men maten blev svingod i alla fall. Det känns som om jag har  mat upp till lungorna nu typ. Brödbaket får bli av imorgon.

Har andra trevliga planer för imorgon med. Carina och jag ska ses. Hon har hjärtesorg så vi ska äta middag tillsammans och sedan gå ut. Jag tänkte bjuda på spenatlasange och jappmousse. Låter som bra tycker jag. Eller hur?
Jag och fin-fina Carina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback