Rastlös

Idag har jag jobbat, vart ute och gått med Carina och spenderat kvälllen hemma hos Michelle där det var babybesök. Ändå känner jag att jag kryper på väggarna när jag kommer hem.

Lagade snukigt god middag ikväll. Kyckling fajitas med sallad och hemmagjord guccamole. Ja åt tills jag mådde illa. Bra där Clara... Men jag kunde väl äta lite mer god mat med tanke på tårtan som stod och väntade så inbjudande i kylen på jobbet. Det här med att leva ett nyttigare liv tär på mina nerver. Nu funderar jag lite på hur jag ska orka mig up imorgon så att jag kan vara på gymmet 10.30. Jag vet en del tycker det är sjukt att jag inte är vaken då, men de känenr ju uppenbarligen inte mig. Jag kan sova 12-13 timmar per natt utan problem. Sova 3 timmars powernap på eftermiddag och sova på natten? Inga problem.
Men imorgon får jag ta mig tusan ta och masa mig till gymmet till 10.30, men jag ska avboka timmen för säkerhets skulle ikväll, för om jag missar timmen jag ska på får jag väl träna lite för mig sjäv helt enkelt bara en stund senare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat Clara, upp o träna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback