The moment I wake up

Jag har vart hemma från jobbet 1,5 h nu och gud så trött jag är fortfarande. Jag har haft en intensiv dag och en förvirrande. Jag skulle beställa en ambulans tills imorgon och jag vet inte vem som var mest förvirrad mannen jag beställde den av eller om det var jag. Det hela blev lite dråpligt till slut, när vi bägge trodde att det var en annan dag än det är idag. Onsdag, oinsdag, onsdag få in det i huvudet.

Jag skulle och träna idag men motivationen är absolut noll, om jag lägger till att jag är helt slut från obbet är det helt enkelt en dålig combo. Istället ska jag nu ta en riktigt lång och skön dusch sedan ska jag åka och göra slut på lite av min lön på Triaden. Jag behöver nya skor och nya leggings. Återkommer om jag finner något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback