This is the life

This is my life:
Jag är hemma från Sverige. Hann med massor av mysiga grejer. Som Allsång med Maud Olofsson, Lisa, Georg, mamma och typ 450 personer till. Passade John och vi var ute på promenad. Jag middag hos mamma med nästan hela stora kära familjen. Sandra kom över på kvällsmys i fredags. Lördagsmys med Anna, Tessan och lilla J. Vaknade i söndags natt av att Tessan snakade och när jag klappade henne på armen så högg hon tag i min arm så hårt hon kunde i tron om att jag var en inkräktare eftersom att D var borta.

Nu är jag hemma. Har jobbat en dag av sju den här veckan. halsen värker och kroppen känns inte 100 %. Men jag ska nog klara den här veckan med. Åker eventuellt upp ill Annika i Harstad i nästa vecka om jag inte får jobba tillräckligt.

Nu sa jag gå och kolla till min mat hur det går. Fullkornspasta, köttfärsås och kokta morötter och blomkål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback