Ut på tur aldrig sur

Jag har just vart ute på en promenad med Carina, härliga Carina. Vi diskuterade det mesta under den promenaden. Mest hur mycket vi hatar att cykla och hur jävligt det är med uppförsbackar. För spåret vi gick i är så snuskigt kuperat. Norge är jyu ett väligt kuperat land och det är svårt att hitta något som liknar elljusspåret i Stora Sundby här om man säger så. Inte så konstigt att norrmännen är så bra på skidåkning med alla deras backar de får springa och åka skidor uppför.

Jag fick lite extravakter den här veckan och det kan jag tacka min lyckliga stjärna för. Jösses jobba en dag på en vecka är inte på långa vägar tillräckligt. Men nu ska jag joba inatt och sedan extra tisdag, onsdag och fredag. Torsdag jobbar jag redan. Jag gillar verkligen att jobba för jag gillar verligen pengar. Haha. Jag har ju lit trevligheter inboade framöver som jag skulel behöva lite cash till bland annat är planen att åka till Jessica i Rumänien i november och sticka iväg en helg på Lisebergs julmarknad med lite arbetskamrater. Fina fisken. Sedan i januari eller februari vill jag dra med Annika på en spektakulär resa. Varför inte Indien, det snackade hon och jag om när vi var i Tanzania. Helt klart värt att fundera på.

Åh som jag glädjer mig till helg, det är så skönt med helg när man jobbar i veckorna. :P Helgen har jag ju trevligheter planerade med, på lördag ska jag och Carina ut och gå. Vi har som mål att komma ut två gånger i veckan, sedan ska vi ur på lördag kväll och fröjda oss.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jeg leste bloggen din nå og ble jo aldeles rørt (du veit åssen jeg er...)! Jeg har sjelden ledd så godt som jeg gjorde når vi var ute og gikk, ihvertfall ikke på lenge, lenge. Gleder meg veldig til lørdag, og synes vi er kjempeflinke som skal begynne å gå turer! Nei, nå blei jeg rørt! Du altså, Clara! Du altså!!

2010-09-15 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback