Valet ch kvalet

Vet ni att det här är förjäkligt med Sverigedemokraterna. Jag läste på FB att en skrev: Så 5,7 av Sveriges befolkning är rasistiskt. Jag är benägen att hålla med. En annan skrev atthon grät när hon såg resultatet. Benägen att hålla med där också.
Samtidigt har jag så svårt att bry mig när pappa mår dåligt. En dålig dag i min historia. Tack och lov att jag har Carina som drog med mig på bio ikväll. Varg Veum, en snuskigt bra film. Om jag inte hade vart med Carina på bio hade jag nog suttit att grinat vid den här lagt. Över att människor blir sjuka och över att vi svenskar inte är så smarta jämt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skit i valet nu, valt är valt....även om jag oxå tycker det är helt åt helvete =/ Fokusera på pappa ist, som Tessans chef sa; "Det är det viktigaste". Älskar dig! Puss o kram

2010-09-20 @ 08:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback