Vass

Idag har vart en riktigt bra dag, jag hade fin lista på jobbet coh jag tyckte att jag gjorde ett ganska hyggligt och engagerat jobb idag. Satt ner och pratade med en som behövde det en stund och hjälpte en annan och raka sig för att han behövde det. Jag gillar sådana dagar när man kan se tillbaka och tänka att man har gjort ett bra jobb. Vissa dagar är man helt enkelt lite vassare.

Direkt efter jobbet åkte jag och tog en fika med Cecilia. Annas kompis Cecilia. Hur myigt som helst att träffa henne, diskutera lite hur vi svenskar och ser på Norge och bara träffa henne. Det var evigheter sedan jag såg henne. Samma gamla glada Cecilia. Hon flyttar från Norge i slutet av december och ska då utre och resa i ett halvår. Häftigt. Vi lovade i alla fall varandra at ses innan hon drog. Eftersom det tog tio månader för oss att sessedan hon flyttat till Norge så får vi anstränga oss lite nu. Jag insåg just att jag inte träffat Cecilia sedan Tessan och Davids kräftis 2009.

Bilden här ger varken Anna eller Cecilia rättvis dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback