And I wonder, I wah-wah-wah wonder, Why?

Nu har jag två korta funderingar.

Hur håller sig folk som har bakbloggar smala? Det är inte direkt bantningsbröd de skriver ut där. Äter de inte upp det de lagar? Eller har de frysen full av kakor? Eller massor av tjocka kompisar? Jag vill faktiskt inte ha någon kompis med bakblogg, kanske för att jag skulle äta ihjäl mig. Och att jag själv känner mig ganska hygglig på att baka (när jag har en riktig ugn då) och om någon av mina kompisar skulle ha en bakblogg skulle jag känna mig så jättedålig. Bakbloggarna är ju helt fantastiska liksom.

När någon lägger ut en en video på facebook så komemr oftast kommentaren: "Jag har redan sett den. Den är bäst." Ja eller bäst varierar ju. Det kan vara dålig, fantastisk, okej o.s.v. Men varför? Måste vi hela tiden hävda oss och försöka ligga lite före? Som låten jag la ut här igår, som jag hoppas att ni lyssnat på. Den släpptes 2007 i USA, jag har inte hört den förut och jag älskar den nu. Trist för mig att jag är så efter men huvudsaken är väl att jag upptäckte en av de vackraste låtar jag hört? Sedan har jag ju i och för sig antagligen hört den innnan då den spelats i ett Grey's anatomy avsnitt förut och jag har sett alla av dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback