Don't know much biology, Don't know much about a science book

Efter ett arbetsmaraton trodde man ju att man skulle få njuta av kvällen nu. Nej, men eftersom att jag påbörjar ett nytt arbetsmaraton imorgon klockan tre och jag hemskt gäna vill ha sovmorgon måste jag idag göra färdig biologi uppgiften som ska vara inne på fredag. Om någon är sugen på att hjälpa mig att sätta upp genetiska scheman eller förklara varför Karin men inte Sven kan rulla tungan är ni hemskt välkomnaatt komma förbi.

För att muntra upp mig själv kommer jag sätta mig i mitt soliga fönster och läsa och lyssna på lite härlig musik. Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med att rulla tungan är genetiska ärftliga egenskaper...precis som vilken arm du har överst när du lägger armarna i kors, eller vilken tumme du har överst när du knäpper händerna. Tänk vad man får lära sig som högstadelärare =) Puss o kram

2011-04-14 @ 08:28:13
Postat av: Marie

Åh jag hade gärna hjälpt dig, de är ju superkul! känns lite svårt så här på distans dock.. fats de är klart, du läser ju redan på distans så kanske funkar :)

2011-04-25 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback