En speciell känsla

När jag fått lön får jag liksom en speciell känsla i kroppen. Som att jag förtjänaratt kanske ta ett par timmar på ett shoppingcenter. Alla kläder bliur finare och kläderbutikerna blir mer intressanta. Jag bli finare i kläderna. Jag tänker att jag vill visa våren att jag välkomnar den genom att köpa lite nya vackra blommiga kläder. Ja eller våriga i alla fall.

Så nu har jag sovit ut efter helveteskvällen igår, jag sände in uppgiften runt 23,55 och sedan åt jag kollade på Modern family. Jag var så jäkla uppe i varv så jag ändå inte fick sova. Jag somnde straks efter 03,00 inatt. Nu är det vara att vänta på domarna.

Men idag ska jag vara glad. Jag ska betala hyran. Handla mat så jag kan äta tacos ikväll. Kanske lite vin. Kanske köpa mig något nytta snyggt plagg. Tita på det skitsnygga skorna jag såg i reklamen igår. Men först ska jag diska och käka frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback