Grattis till ingenting

Äsch supertordag blev trötttorsdag. Somnade i soffan hos Alex så det blev ingen utgång.
Men ikväll ska vi ju träffas och grilla saker på engångsgrill, frysa och berätta skrönor. Det stod det i alla fall i mellingen från Carina. Grilla saker på engångsgrill, jag hoppas det är mat för jag bröjar bli hunrig då jag bara ätit frukost idag.

Inatt gjorde jag en dum grej. Jag skikcade ett meddelande till Lisa och gratulerade henne på födelsedagen. Problemet är bara att Lisa inte fyller år idag. Hon fyller år imorgon. Bra jobbat Clara. Det trista är att jag kom ihåg det idag är ingen garanti för att jag ska minnas det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var absolut ingen dum grej! Det är tanken som räknas ;) Och du var ju som vi förut först, iaf du skulle glömma att gratta mig imorgon =) Puss o kram

2011-04-08 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback