Humöret

Mitt humör är på botten idag. Jag har tusen anledningar anser jag med. Men det är bara ljug. Kanske en, två eller tre anledningar att vara på dålig humör. Men precis lika många att vara på bra humör. Solen skiner. Ikväll ska jag, wingy-san och Alex gå ut till Mönevann och grilla och snacka skit. Jag börjar inte jobba förren tre imorgon. Alltså ännu en sovmorgon.
Men ändå blir jag inte av med den här dåliga känslan. Så tänkte jag att jag skulle muntra upp mig med lite Grey's eftersom nya avsnitt kommer ut på fredgarna. Men naj, det förra dåliga avsnittet var tydligen säsongsavslutning. Nu blev det just ännu sämre. Okej det var inte säsongsavslutning men nästa avsnitt kommer den 28 april. Det suger!
Om jag hade haft en webcam kunde jag lagt in en bild på mig med en sur min så jag hade fler bilder i min blogg så fler skulle gilla den. Men nej, jag ar ju ingen webcam på den här jävla datorn.

Over and out!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback