In my head: zombie, zombie

Jag väljer att tro att det inte alltid är så här jävligt och att det är lättare att studera när man har en lärare om man faktskt har mött på riktigt och kan diskutera in uppgift med. Sedan väljer jag också att tro att jag är väldigt orutinerad och odiciplinerad för annars kommer jag bli hårlös de närmaste åren av studier. För snart börjar jag slita mitt hår...

Hade ju faktiskt missat att det inte bara var inlämningsuppgiften och ett närvaroprov, som skulle göras idag det var också ett teoretisktprov. Nu är det gjort, liksom närvaroprovet. Nu ska jag bara välja ut ett genmodifierat exempel och analysera dess etiska för- och nackdelar. Samtidigt som jag ska beskriva, diskutera och analysera denna problematik. Det var 100 år sedan jag ordbajasde sist. Hur ska detta gå till? jag blir bara mer och mer skeptisk till att studera vidare...

Kanske förvärrar det med saken att jag inte ätit sedan klockan tolv idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback