Jag köpte en cola light burk härom dagen. ...

dsc00177 (MMS)

Jag köpte en cola light burk härom dagen. Jag gillar knappt den längre, älskar cola zero och pepsi max högre. Men när jag dricker burk cola tänker jag på HIA. Ankan och jag köpte alltid en varsin iskall burk till kontrollerna och hade det med oss runt på vagnen. Vilken härlig tid det var. Nu funderar jag på om jag vill börja jobba extra där när jag flyttar hem. Kommer det bli lika bra? HIA är i stort sett bara goda minnen ur en underbar tid i mitt liv. Jag är rädd att det inte ska vara lika bra nu eftersom så många fantastiska människor har slutat. Kommer jag minnas min förra gång på HIA fel då? Mycket att tänka på om framtiden. Som vanligt. När ska det bli enkelt att tanka på den?


Kommentarer
Postat av: Michelle Bodeng

Jeg tror, kjære Clara, at man må ta det som kommer i livet. og prøve gjøre det beste ut av det.

Når man blir 18år og forlater mamma-redet, er det ingen andre enn en selv som kan gjøre livet bra og sørge for at man er lykkelig. Alt man gjør og alle avgjørelser man tar BURDE føles litt feil, det viser at man har det godt!

Du er en fantastisk jente, og du kommer til å nå langt! Glad i deg <3

2011-04-29 @ 07:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback