Nöjd

jag är så nöjd med mig själv idag. Jag har köpt en sjukt snygg klänning och två snygga vardagstunikor. Sedan köpte jag en jeansskjorta och ett skärp att ha till den. Jag har vart och handlat mat så jag ska kunna laga tacos ikväll.
Jag har också plockat här hemma ochmailat mitt försäkringsbolag och berättat att jag är missnöjd med deras beslut att jag inte får någon ersättning av dem för mitt ärr i ansiktet. Det är mycket för att vara jag på en dag. Vad har det tagir åt mig?

Igår ringe Lisa till mig. Tack och lov äger jag bara. Hon frågar om jag ansökt till högskolan. Jag svarat att jag gjorde det för länge sedan så det skulle vara gjort och jag skulle plocka fram bekräftelsemailet och kolla på det. Men det hittade jag inte. Nej då jag hade ju inte ansökt till högskolan jag. Jag hade bara lagt det jag ville söka i kundkorgen och inte bekräftat det. Tack gode gud att Lisa ringe mig! Så igår gjorde jag inte bara massa biologigrejer, jag ansökte ju till högskolan med. Vilken student jag kände mig som igår...


Sökt och klart. Känns stort, men ganska bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken tur att du har en storasyster som var sen varje termin med att söka till högskolan ;) Som vet hur det är med andra ord =) Puss o kram

2011-04-18 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback