Utedag

Har haft en fantastisk utedag idag. dagen började kanske inte fantastisky då jag vakande en minut före jag började jobba. Bara att ringa och säga att jag visst hade sovit väldigt gott. Hade en fin dag på jobbet. När jag slutade klockan ett gick jag hem hämtade bilen och tog bilen till Carinas bestefar. Sat och solade lite där och sedan tog han och lagade sin berömda våfflor till oss. Berömda och berömda och berömda tänker ni, men så mycket som Carina skryter av dem så borde de vara berömda. Den mannen kan verkligen laga sina våfflor.

När Carina åkte till jobbet så åkte jag och mötte Jenny och spenderade resten av solens timmar ute. Först på uteserveringen på Klimt. Och sedan hängde vi med Jennys vänner Martin och Anette. Jag har fått en otrolig dos av D-vitamin idag. Lycka.

Men så trött man blir att vara ute. Nu ska jag strax sticka iväg och jobba en nattvakt. Sista nattvakten före jag åker hem till Sverige, I och med det har nedräkningen börjat. Jag längtar efter alla där hemma nu. Nu börjar det bli alltför länge sedan. På nästa tisdag åker jag hem direkt efter jobbet. ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi längtar efter dig oxå! Puss o kram

2011-04-20 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback