Well...Allright.

Okej nu är jag redo och ska berätta lite om helgen. Drog ju iväg till Michelle efter jobbet i torsdag. Först fick vi den fantastiska frukosten jag berättade om. Karbonader är typ pannbiffar, underbart gott med stekt lök och smörgåsgyrka på mackan.

ja, ja. Efter den nu berömda frukosten så åkte vi och shoppade. jag köpte ett nagellack och en nagelfil från OPI.

Väldigt bra kavalitet med tanke på att jag hade på det i lördags och tog kortet idag.  Snygg färg va?

Sedan spelade vi biljard och jag vann.


Efter billen, åkte vi och handlade förnödenheter och hämtade Mia i skolan. Hennes skola ligger granne med ett fängelse. Ett väldigt vackert och gamalt fängesle. Men visst är det underligt att man bygger en skola brevid ett fängelse?
På lördagen var det häng, Michelles pappa och hans tjej kom förbi och vi tittade på skidåkning. Och jag åkte hem strax efter lunch.

Efter en väldigt dimmig resa hem tog jag mig en sväng till Strömmens storsenter och tittade på alla snygga nya vårkläder Indiska fått in. Köpte lite grejer och en superklänning. Fixade frippan med.


På kvällen kom Wingy till mig och vi gick ut på lokal i Oslo och slog runt. Hittade två karlar som var våra wingmen när vi hamnade i knipa. Att dra i örnsnibben var vårt hemliga tecken.
Min nya snygga klänning som jag hade på mig.


Söndagen blev en seg men bra jobbkväll jobbade tack och lov som personligassisntent. Söndagkvällar är fint att jobba där när man inte är helt i form. Måndag björd på jobb och måndagsspinnig. Pulsen låg fantastiskt bra, trist att min fötter inte ville vara med bara. De var fortfarande onda efter en lördagkväll i klackar.

Så idag har jag jobbat, men bara en kortvakt då, så jag slutade vid ett. Soc ett par timmar och ikväll träffade jag och wingman Jenny med. Var sedan och handlade och nu har jag satt igång och koka köttsoppa. Ska bli intressant att se hur det bli. Det luktar spännande i alla fall.


Ikväll är tanken att jag ska äta lite till. Sila köttsoppan. Kanske kolal lite på tv. Och städa i den här röran:


Ja, nu fick ni alla fall se att ni inte missat något. Mitt liv är faktiskt fantastiskt ointressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback