Vackra tyger

Igår började jag packa lite grejer som jag ska ha med mig hem när jag åker imogon. Som vinterjackor och sådant så att jag ska slippa flytta så mycket som möjligt i sommar. Men när jag höll på hittade jag mina fantastiska afrikanska tyger som jag köpte när jag var i Tanzania. Nu passade jag på att ta kort på dem så jag an visa det här.


Ett klassiskt masaijtyg.




Mitt "julduks-tyg"




Mitt "dramatiska" tyg


Tre olika kangas

Massor av vackra tyger har jag, nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med dem. jag har en idé om att ta det gröna med rosa blommor och göra en huvudände till sängen jag sa ha i Fyrby av. Ja, eller jag ska ju inte göra den, någon ska hjälpa (=göra den åt) mig...

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad fina, sätt upp nån på väggen tycker jag!

2011-04-25 @ 18:33:15
Postat av: Lisa

Jättefina =) Du får anställa mormorsom sömmerska =) Puss o kram

2011-04-26 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback