En dag i ett liv...

Idag tog jag sovmorgon, mamma är så snäll mot mig som låter mig sova. Jag har fortfarande problem med att somna på kvällarna dels för att jag hostar och dels för att jag aldrig kan sova. Jag gick upp strax efter elva idag och det är ju ganska tidigt för att vara jag. Så jag åt dillkött och potatis till frukost idag. Haha.

När jag sedan hade vart hos moster och ätit lunch så åkte jag till mormor och målade på hennes och morfars carport. Imorgon är tanken att jag ska göra färdigt det sista och sedan ska jag måla den en gång till är tanken. Jag ska ta ett kort på mormor och morfars hus och lägga ut. De har fått så himla fint i tädgården nu också.

Mormor skulle ge mig en komplimang idag:
Du Clara är ju in i håret, när du kammar dig alltså.
Tack mormor, och varsegod för hjälpen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha bästa komplimangen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback