Lite av vart

Dåligt med bloggande här, jag ber om ursäkt. Men jag har så mycket trevligt för mig om dagarna. Idag har jag vart hos Tessan och John hela dagen eftersom Tessan var dålig. Lagade lunch till dem och John åt som bara den. Jag var lycklig. Så blev jag kvar där till sena kvällen. Kollade på True talet och Berg flyttar in med lilla familjen.

Imorgon ska jag och träffa en av de andra kandidaterna till partiledarrollen för Centerpartiet, min favorit Annie Lööf. Sedan ska jag fortsätta med tåget till Uppsala och hänga med Jessica, Nicholas och Jesper. Fredag så har jag också planer på dagen och sedan på kvällen spelar Björn Rosenström på Åbryggan, vill dit. Lördag tillbaka till Uppsala för inflyttningsfest hos Jessica och Nicholas. Mysigt.

Det är lika bra att ligga i så att man inte saknar Norge för mycket. För jag saknar de gullungarna där som attans. Men nu är det klart att jag kan följa med på båttur till Kiel i alla fall. Som jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jeg elsker at du har det så bra, Wingy. Det unner jeg deg for alt i verden! <3 Du vet jeg savner deg hver eneste dag. Puss puss!

2011-08-24 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback