Gårdagen och bakisdagen

 Hade en fantastisk fredag. Planen var förfest hos Julia och sedan uteservering och utgång. Men hur ofta blir det som man planerar? Förfest på Julias glasverandra. Jag vill med ha en glasverandra! Sedan hemmafast vid kloster kyrka. Men jag och Lillit bestämde oss för att gå ut och svettas med andra främlingar på dansgolvet. Det var succé på gamla Harrys. Harrys har ju bytt namn men jag kan inte minnas vad det heter nu, nymodigeheter att byta namn på Harrys.


Från verandan igår. Cecilia och Marie tyckte det var skandal att jag såg nyktrast ut, men ibland är jag faktiskt det. I början i alla fall.

Idag har jag bakisdag och sov hela förmiddagen när David var i Tumbo och Tessan var med John  och hans farmor på loppis. Sedan kom Tessan hem och käkade lunch med mig. Nu jobbar hos och jag kollar på Home extreme makeover. Jag gråter så klart. Ikväll ska jag och mamma till Lisa och Totte, jag har ju inte vart där på jättelänge så det ska blir spännande att se hur det går med renovationen.
Förut kollade jag på Potatishandlaren. Herregud vad den filmen är festlig. Ett litet citiat ur den, nedan.

- Du är inte något för magra fruntimmer va?
- Nej för fan de sticks.
- Magra fruntimmer är ju värre än bordsmargarin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte för att du var ut och tittade på renóveringen iaf ;) Puss o kram

2011-08-14 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback