Ellära i ett badkar

Jag är nöjd med dagen idag. Jag tänker ta bussen hem och sova från vås till etuna och från etuna till stora sundby ska jag sova också. Sedan när jag kommer hem ska jag lägga mig i badet och läsa ellära. Kanske stoppa ner en påslagen hårfön och se vad som händer. Trist att vi har så många ojordade uttag hemma. Jag skulle väl trilla av pinn på en gång.

Nej vi hoppas att jag överlever kvällen för snart är det jul och nyår och jag lääääängtar. Bara hänga med människor jag håller kär och ingen som gör mig arg eller ledsen. Eller bägge och. Julen är bästa tiden.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser oxå fram mot jul, trodde inte jag skulle göra de i år.... och du, läs om ellära, praktisera den inte ;) Puss o kram

2011-12-14 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback