But if you never try you'll never know

Myskväll delux här då. Köpte färdigmat hem och en pepsi max. Hälle upp ett varmt fotbad och satt på Solsidan på tv:n. Tände mina yankee candels med körsbärslukt och ljuslyktan för pappa i fönstret.
Det förtjänade jag.

Tånaglar är nu korta och fräscha igen och knallrosa. Tårna ska vara knallfärgade, det har jag lärt mig. Fingrarna ska också bli snygga. Har världens fulaste fingernaglar just nu. De är skivade, korta och allmänt jävliga. Mne jag ska slänga på lite av en av mina favorit lackfärger så blir jag lite lyckligare. Den är så vårig och härlig.



Tänkte också att jag skulle bjuda på en bild, drucken bild men ändock en bild. Det är väl sådant framgångsrika bloggare bjuder på? Bilder alltså, inte nödvändigtvis druckna. Såhär ser jag ut just nu för tillfäller i alla fall, sidecuten har vuxit sig lite större samtidigt som den har blivit kortare. Jag gillar det, men undrar tyst för mig själv hur det ska bli när jag inte vill att den ska finnas längre. Hur ska denna utväxt se ut? Jag får väl helt enkelt ha sidecut resten av livet. Så coolt på äldreboendet liksom. Piercad, tatuerad och ha en sidecut. Det ska vara jag det.  Måste skafaf den där förbannade piercingen när jag fått lön helt enkelt. Ja, det gör jag. Gud vad spännande!


So I didn't try. Will I never know?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Piercing gillar jag =) Och ler tatueringar... och större sidecut =) Puss o kram

2011-02-28 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback