Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek. Ja det är en sådan jag gruvar mig för att berätta om. men jag tror att min första kärlek hette Fredrik och gick i min grupp i lekis. Jag minns att jag var ihop med honom en kort period precis som alla andra tjejerna var. Sedan höll den där förälskelsen i sig i ganska många år, men tack och lov har den gått över nu.
Nu är personen i fråga verkligen inte min typ.

Min första kändiscrush som jag minns är Brian i Backstreest Boys. Jag minns att jag lyssnade på I want it that way och grät för att någon (antagligen Jessica) hade berättat för mig att han skulle opereras för ett hjärtfel. Senare gick jag vidare till att vara förälskad i AJ som jag tyckte var snäppet coolare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback