Dag 07 – Vänner

Vänner, åh vad vore mitt liv utan mina vänner.
Jag har lyckan med mig i mitt liv att ha massor med fina vänner. Vänner från barnsben, från skolan, från gymnasiet, jobb och sist och definitvt inte minst från Norge. Sedan har jag ju mina systrar med, förut va de inte mina vänner men nu är de bland mina bästa vänner.

Jag kan inte presentera er här, för det skulle faktiskt inte fungera. Jag skulle aldrig kunna sluta skriva superlativ. Men ni ska veta att ni allihopa är guld värda för mig, utan er skulle inte min planet snurra.

Helen Keller sammanfattar väl vänskap ganska bra såhär:


Eller Vitamin C:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror det är svåsrt att vara vän med sin syster när man är liten/ yngre, då är man nog syskon bara... Men det är när man blir äldre och inte bor ihop dygnet runt (för man kan ju inte vara gla 24 timmar per dygn ;), som man verkligen uppskattar sina systrar =) Puss o kram

2011-02-27 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback