Just as long as you stand, stand by me

Igår var det en månad sedan och jag saknar honom så jävla jävla mycket!


Jag vet att du vet att jag älskar och saknar dig så att hjärtat nästan brister ibland. Jag saknar allt från tiderna i bilen med dina blandband, på jaktpasset då jag brände tungan på för varmt te och inte såg några råddjur, jag saknar dina historier om bovar, dina barndomsminnen och jag saknar din tröstande famn. Jag saknar att kunna säga att jag har en pappa.

You have been gone a long time.
You thought you died with yor Alzheimer.
I know you think it's a relif.
I don't think it's a relif.
I miss your voice.
I miss talking to you.
I miss you.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar honom så mycket...finns inga ord för det, jag tänker på honom jämt, och saknar så jag oxå att kunna säga att jag har en pappa... Puss o kram

2011-02-07 @ 08:53:03
Postat av: Linda

Åh :'( du skriver så himla fint Clara! Kramar

Postat av: Carina

Kjære, underbara, herlige og ikke minst verdens beste Clara! Jeg tenker på deg! O>

2011-02-09 @ 22:34:56
Postat av: Ann-Louise

Kramar i massor till dej!!!!!! Han finns i dina minnen, och han kommer alltid att finnas där!!!

2011-02-10 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback