Packar

Imorgon åker ju jag bort med jobbet. Alltid lika svårt att packa. Det som alltid är svårast för mig är vad jag ska ha för skor. För vissa människor är det hila lätt, de har sneakers eller highheels. Men jag är blandningen mellan dem. Och just nu tycker jag att mitt skoförråd består av alldeles för somriga skor. Jag har mest somriga snygg-skor helt enkelt. Trist för mig.
Men jag får väl ta med mig tre-fyra par som vanligt och be om smakråd. 

Klippte och frägade håret idag. Färgade egentligen bara utväxten och gjorde sidecuten lite större. Det var de enda justeringarna. Och tunnade ur och tog dte slitna med. Som jag alltid gör. Tunna ur och toppa. Det är receptet på mitt otryriga hår. Som jag egentligen uppskattar ganska mycket. Många frisörer älskar mina lockar så jag kanske borde uppskatta dem mer jag med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback