Erik eller Eirik? Kärt barn har många namn...

Jag var hos kiropraktorn idag, en kjekk ung man. Han kollade lite hur jag rörde mig och klämde och vred med på min rygg. Han konstaterade att jag inte har någon skada i ryggen utan bara stela muskler. Bra där. Så klämde han på musklerna och knäckte lite i ryggraden och visade mig mig övning som jag ska göra cirka fem gånger om dagen. Jag ska tillbaka dit på onsdag och sedan på fredag eller måndag igen. Så ska han töja och böja lite till. Det trista är att jag fått ett kortare träningsförbud. Och speciellt mot spinning. Äsch och åter äsch. Så idag när de andra var och tränade gick jag runt på metro storsenter och tittade på kläder. Det var ju väldigt trevligt ända tills Carina berättade för mig att spinningledare aldrig dykt upp och min favoritledare hade fått ta timen istället. Då blev jag aningens bitter.

Så det var en rapport från mitt halta och lytta liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback