Hopp

Okej nu har jag hittat ett kiropraktorsenter i Lilleström. Det står på deras hemsida att de inte har några väntetider och att de sjukskriver vid behov. Vilket är perfekt för mig eftersom at jag måste dit lite akut imorgon och att jag inte har någon läkare som kan sjukkriva mig ifall jag behöver vara sjukskriven längre.

Jag har provat mina nya träningskläder idag som jag köpte på mellandagsrean. Jag gick ju verkligen helt bananas på Intersport och Stadium. Bra min nya billiga kvalitets träningskläder. Och nu när jag provade dem käne jag mig så otorlig motiverad att sätta igång och träna. Jag räknar med att ryggen ska ge sig under veckan och att jag ska börja träna för fullt igen då. Spinning mest i början så att ryggen ska få lite lugn och ro. Sedan får det det bli corepass så att jag stärker ryggen och maggen för detta har jag inte lust med igen!
Jag känner mig verkligen motiverad till ett sundare liv just nu. Det är dags att leva som man förtjänar. Jag förtjänar att vara stark och må bra. Inte trött och plufsig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vill också börja träna snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback