Imorgon, imorgon

Imorgon är en späckad dag i mitt annars ganska lugna liv. Nu ska jag och jobba nattvakt. Direkt efter nattvekten tar jag en snabb en hem, frukost och dusch. Sedan besök hos kiropraktorn. Lunch hemma. Möte sedan med S som jag är stöttekontakt till. Sedan har jag peronalmöte ungefär samtidigt som det andra mötet så det åker jag direkt till efter det första mötet.

Men det viktigaste imorgon. Jag ska lägga upp bilder som jag tog hemma på prinsen. Och om ni har riktig tur så ska jag lägga upp dansfilmer med och en film när han gör sitt berömda grodljud.

Nej nu är det bråttom till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

NU är det imorgon =) Bilder tack =) Puss o kram

2011-01-05 @ 09:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback