Irriterad

Jag har ju blivit rekomenderad att sitta så lite som möjligt. Problemet för mig att min dator inte fungerar så bra i sängen på grund av sladdtubbel. Om det inte hade vart något problem skulle jag kunna ligga hela dagarna förutom när jag äter och gör mina övningar då. Jag skulle kunna se på tv-serier och blogga. Men nej nu måste jag sitta vid datorn. Och då vill jag ju slå vå flugor i en smäll. Som att se ett avsnitt av House medans jag äter. Men nej då. För mitt internet har bestämt sig för att bli segast i världen. Så ett youtube klipp om är cirka 2 minuter tar 15 att ladda upp. Så under tiden jag åt upp hann halva mitt House avsnitt laddas. Nu har jag ingen lust att se det ens längre. Less är vad jag blir! Och nu tänker ni att världen är himla fin om detta är mitt största problem. Det är det inte förstår ni, men det är det som är enklast att vara arg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback