Narina

Igår kväll hade jag en så mysig kväll. Först Fratelli med Carina och Alex. Jag och Alex har för övrigt blivit utnämd till Årets vän och vännina i Carinas blogg. Efter den alltid lika strålande maten på Fratelli (ekej jag har bara vart där två gånger...) så gick vi på bio. Alex bror och hans tjej var också med då.
Vad vi såg? Ja, Alex får ju alltid mig och Carina att se de mest underliga filmer. Så igår var det Narnia 3 - Kung Caspian och skeppet Gryningen som beskådades. Jag tyckte den var helt ok för att vara en äventyrfilm för barn. Jag blev rädd på visa ställen. Men jag gillade den nog mest för att jag älskar Aslan.



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag såg den också igår! :) Tyckte med den var lite mysig :) KRAM <3

2011-01-03 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback