I'm running the race, but it seems so hard to win.

Hallå på er,
Jag har massor jag vill berätta men jag är inte helt i slaget just nu. Jag tror jag helt enkelt får ta en liten paus och hitta lusten igen för just nu har jag inte lust med någonting. Jag är nere på grund av olika orsaker, främst tror jag det beror på att jag saknar pappa och att jag ska fytta hem. Hjärnan tar tid på att anpassa sig till fakta. Jag ska flytta hem och pappa finns inte längre det är så enkelt.

Men jag kommer tillbaka, och är glad och festlig igen inom kort räknar jag med. Nu ska jag i alla fall snart och träffa min och Eva Maries nya PT, lite sent att börja med beach 2011 nu, så vi börjar i god tid med beach 2012. :)
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är svårt att förstå att pappa faktiskt är borta.... Puss o kram

2011-06-15 @ 19:38:10
Postat av: Anna

Det blir bra när du flyttar hem. Tänk på att du kan umgås med mig och Tessan massor massor :) Hehe, eller ja, lilla J kanske är lite större dragning.



Jag ska också satsa på beach 2012, hehe. Bättre sent än aldrig!



Ses snaaart!

Kram

Postat av: Carina/Wingy

Tenkte bare jeg skulle sende litt wingy-power. O> I love you!!

2011-06-18 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback