Barndomsminnen och nagellack

Nästa punkt på listan är att skriva om ett barndomsminne. Det är svårt att välja ut ett bland alla fantastiska. Att växa upp på en gård på landet med mamma som var hemma det var perfekt för mig. Jag kan inte välja bland alla lyckliga minnen men jag ska nog komma på ett under kvällsvakten att skriva om.

Annars har dagen vart lugn och kön. Vakande sent. Såg på Solsidan och ett avsnitt av Modern Family. Jag älskar bägge de serierna, skrattar halvt ihjäl mig. Serier om knäppa familjer är bäst, kanske för tat man växt upp i en själv. Målde också mina naglar knallgröna, lär få en del kommentarer av brukarna för det. Alla får kommentarer för olika saker på jobbet, och jag får det ofta för mina naglar. Tack och lov brukar de gilla dem. Speciellt när de är i riktigt knalliga färger. Jag älskar verkligen knalliga nagellack.

Dags att fixa sig till jobbet då vänner. Ha en fin kväll. Det ska jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur är en dag när den är kön?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback