Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag är ju en riktig blogoholic om man får lov att säga så. Jag har ju ett konto på bloggkoll. Där lägger jag in bloggar jag vill följa och så fort någon uppdaterar sin blogg ser jag det. Sparar mig himla mycket tid måste jag säga. Jag följer både kända bloggar och okända. Vänners, vänners vänner, offentliga personer och personer som är helt okända för mig.

Men så klart har jag några favoriter:
Alex Schulman - har läst hans och Calles bloggar sedan 1000apor-tiden. Var inte med före det. Men jag är alldeles hooked på dem. Calle har ju slutat blogga för tillfället så jag lägger inte upp någon länk till honom. Men jag älskar de här två brödernas sätt att skriva. Speciell Alexs, gillade hans bok Skynda att älska massor och tror att jag kommer gilla nästa snäppet mer faktiskt.

Dingdongdarling - känner henne inte. Men det är en tjej från Eskilstuna som jag bara halkade in på när jag slösurfade. Och den tjejen kan smink, shit vad cool hon är.

Linda - Thomas syster, Lisas svägerska. Gillar hennes bilder. Nej älskar hennes bilder. Jag gillar kreativa bloggar eftersom jag inte är särskilt kreativ själv. Och så är ju Astrid så himla söt med. :)

Ewa - Ewa, min föredetta sambo. Fortfarande livskamrat får jag väl säga. Vi är kamrater hela livet i alla fall. Ewa kommer med massor av små söta inlägg. Sedan skrev hon världens finaste inlägg till mig en gång.

Flyttagrisen - Världens bästa bloggnamn. Världens bästa tjej med. Jag står ut med att läsa en blogg på norksa enkom för att det är wingmans blogg. Och du wingy, när du får en länk måste du ju uppdatera med.

Anna - Anna är inte riktigt i slaget i sitt bloggande just nu. Jag tror hon gillade det mer när den inte var lösenordsskyddad. Så ni som inte har lösenord, gör er ej besvär. Men snart komemr hon igen starkare än någonsin.

Det här var ett urval. En ganska bra urval.

Kommentarer
Postat av: Carina/Wingman

Men Wingy, du forstår vel at jeg begynner å grine av sånt her!! Herregud, du er jo så søt!!

Postat av: Linda

:D

2011-03-05 @ 18:34:43
URL: http://linduz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback