Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Jag är en ganska öppen människa, så det som ni inte vet finns det kanske en anledning till men jag ska göra ett försök.

  1. Om jag var tvungen att leva på något resten av mit liv skulle det vara Wasas havrekäcke med leverpastej och smörgåsgurka. Och Pepsi max eller Cola zero.
  2. Jag minns helt ärligt inte vem min första kyss var. Det är trist.
  3. Jag är en supersnokare. Kollar alltid upp folk på facebook och om de har bloggar. Jga gillar att ha koll helt enkelt.
  4. Ögonbryn på tjejer är viktigt för mig. Jag stör mig på fula ögonbryn och blir innerligt lycklig när jag ser att mina ögonbryn är snygga på en bild. och jag älskar att noppa och forma andras ögonbryn.
  5. De allra värsta ljuden jag vet är när folk biter i gaffeln när de äter och ljudet som uppstår när man drar isär bomullstussar.
  6. Jag känner mig nästan alltid utanför även fast jag vet att jag inte är det.
  7. Jag önskar mig en hund, men tror att jag skulle tröttna på den.
  8. Har alltid vilja prova att ha en sådan där bebisdocka hemma, för att prova hur det är att ha barn liksom.
  9. Jag har alltid velat ha ett hus på landet med massor av ungar och djur och en snygg handyman.
  10. Jag blir ofta betuttad i människor som kan något som jag inte kan. Det kan vara allt från han psykologen som höll psykiatrikursen eller en sjukt bra spinngingledare.

Kommentarer
Postat av: tessan

Ha ha ha jag visste typ allt =)men det kan nog vara många som inte vet=) Pussar

2011-03-15 @ 13:40:09
Postat av: Lisa

Visste faktiskt oxå det mesta =) Men det där med gaffeln sitter inpräntat i hjärnan på mig =) Puss o kram

2011-03-15 @ 19:05:27
Postat av: Marie

Gud vad hemskt att du har sån koll på ögonbryn haha, jag hatar att forma och hålla på! du får gärna hjälpa mig ;)

2011-03-15 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback