Dag 16 – Första kyssen

I min lista på 10 saker ni inte vet om mig skrev jag att jag inte minns min första kyss. jag var helt ärlig och det är synd. Alla borde minnas sin första kyss. Jag minns inte, jag kan inte ens gissa när det var eller med vem. Trist är ordet. Nu undrar jag hur jag ska kunna ersätta den här historien med en annan relevant historia som har samma spänning. Frågan är hur stor spänning det var i det ögonblicket. Antagligen var jag inte särskilt nykter och killen var antagligen ingen jag skulle kyssa i nyktert tillstånd.

Så det finns tyvärr ingen fin historia kring detta. Och ingen bra historia som kan ersätta den heller. Men det finns en festlig sång om första kyssar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback