Hallå

Okej, så här är det. Efter att pappa dog så tappade jag motivationen att blogga. Eller kanske inte att blogga en att öppna mig och skriva personligt. Jag har skrivit om flera personliga saker som min tro och mina föräldrar, men det har allt vart på grund av listan. Men jag ska verkligen försöka bättra mig.

Men idag har jag i alla fall haft en bra dag. Vart på spinning och gjorde riktigt bra ifrån mig skulle jag vilja säga. Var igår kväll med. Älskar tjejen som har måndagsspinningen, även o mjag är besviken att hon bytt musik. Efter spinningen igår som jag, Hanne och Carina var på åkte vi hem till Hanne och lagade en sund middag. Jenny var också hemma och visade oss massa klipp på youtube. Sedan jobbade jag nattvakt inatt då, drömde mardrömmar och vaknade upp med ond nacke och onda tankar. Men tack och lov så messar Hanne då mig och säger att hon är redo för spinning. Så 09.45 satt jag på spinningcykeln och cyklade bort alla onda drömmar.
Efter det så skulle Hanne och jag bara ta en liten snabbis in på Gsport och se efter skor til Hanne eftersom hennes skor blev kvar i hytten på Kiel-båten. Men jag lyckades också hitta ett par rikigt bra skor till jobbet, mina gamla var så sjukt slitna. Ett par billiga och snygga gore tex, jag har alltid tyckt att gore tex är det fulaste som finns. Men de här var riktigt hyggliga och på tilbud med. Sedan köpte jag en vårjacka för halva priset med, från Norheim. Gore tex skor och Norheim jacka, jag börjar bli riktigt norsk jag...

Nej nu ska jag ta och masa mig iväg till en kvällsvakt. Tjilevippen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart jag inte skiter i dig, det vet du =) Men jag tycker det är roligare att prata med dig än att skriva här =) Så jag får helt enkelt ta och ringa dig ist =) Puss o kram

2011-03-09 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback