Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt

Har haft en kön dag idag med. Och Anna om en dag är kön är den precis så som den ska vara. Intressant att du ser att jag skriver kön men inte att jag inte skriver svart katt...

Började dagen med spinning, tyvärr var motivationen inte med så det gick sjukt dåligt. Jag satt och ondgjorde mig över allt. Om jag känner att jag inte klarar att ge allt blir jag sur. Jag skyller på musiken eller spinninginstuktören. Idag var det musiken, har då aldrig vart på spinning till BSB eller Coldplay. Men dte var bättre än musiken på julspinningen i alla fall. Har aldrig vart med om maken till dålig musik. Nej då jag räknar med att jag ska vara bättre nästa gång.

När jag kom hem efter tärning vid tolv så käkade jag lite havregryndsgröt. Jag är riktigt stolt över mig själv att jag äter gröt varje dag till frukost trots att jag inte är förtjust i det. havregryndsgröt med färskfrukt varje dag. Äter det enkom för att jag står mig längre på det. Om jag äter mackor så blir jag dödshungig cike en timme före lunchen och det funkar inte. ja, ja eftergröten idag skulle jag bara vila ögonen en stund då. Och vaknade tre timmar senare. Så. Jävla. Typiskt. Mig.

Ikväll var jag hos Carina och snackade skit. Käkade sushi och sjokoladekake med. Världens godaste sjokoladekake med. Okej inte lika gott som kladdkaka men gott var det. Nu ska jag ta och jobba en natt och en dag sedan får jag se hur det blir imorgon. Är medbjuden på äventyr i byn men jag jobbar ju tidigt på fredag. Man måste ju försöka vara en ansvarstagande vuxen ibland med.
Samtidigt så vill jag att min sista tid i Norge ska bli så spektakulär som den bara kan bli så det är inte omöjligt att jag hoppar på lite äventyr.

Och jag ha fortfarande inte bestämt vilket barndomsminne jag ska berätta om. Någon som har ett tips. Eller kanske ett eget minne de vill berätta om?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det är faktiskt en intressant aspekt. :) Vad kan det bero på?

Postat av: Marie

Jag kommer ihåg en jätterolig sak: en gång när du hade kalas och jag skulle åka hem gick du baklänges och vinkade till mig när jag åkte iväg. Du backade och backade.. Tills du ramlade bakåt och satte dig i en vattentunna! hahah ;)

2011-03-24 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback