Live life the way you imagine

Vilken härlig dag
Man blir härligt glad
Hela livet ler
kan ej önska mer
Alla pojkar små
Blir så söta då
Över hela stan
Solsken hela dan


Solen oc våren gör något med mig. Jag har bara gått runt och flinat och vart lycklig hela dagen. Jag sa till carina och Hanne att jag var lycklig helt utan anledning, men sedan insåg jag att et finns massor av anldningar att vara lycklig. Som att jag har jobbar med Hanne och Carina idag. Vi har vart och tittat på en pefekt lägenhet till Carina, och dne är granne med Hanne. Efter jobbet var jag och Carina hos hennes bestefar och åt sjukt goda våfflor med henne familj. Våfflor med hallonsylt och brunost, det är grejer det. Sedan har det vart vårväder idag. Jag drack vin igår och var inte bakfull idag. Jag älskar mitt liv som det är just nu. Om jag kunde pausa och leva nu för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback