Mitt liv enligt Lars Winnerbäck

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)" I dare you all! :p

Är du man eller kvinna?  Fröken Svår

Beskriv dig själv: Nästan perfekt

Hur du känner dig: Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Beskriv stället där du bor: Lång väg hem

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Köpenhamn och överallt

Hur du helst transporterar dig: Järnvägsspår

Din bästa vän är: Du som reser mig

Du och dina bästa vänner är: Någonting större

Hur är vädret? Vinter över ån

Favorittid på dagen: Under månen

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta? Pollenchock & Stjärnfall

Hur är livet enligt dig? En stannfågel ger sig av

Beskriv ditt nuvarande förhållande: Du får mig

Din rädsla: Om du lämnade mig nu

Ditt bästa råd: Håll ut

Hur du skulle vilja dö: Lycklig och förvånad

Din själs nuvarande tillstånd: Sen du var här

Ditt motto: Elden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback