Studera på distans

Äsch vad trist det är att studera på distans jag har väl aldrig kännt mig så dum. Jag känner mig inte så himla smart när jag läser i boken heller. Men när jag ska läsa vad jag ska göra i mina uppgifter det är då jag känner mig dum. Nu mailade jag min lärare och avslutae mailet med: Är jag helt ute och cyklar nu?
Om jag skirver ite festliga mail till honom kanske han tycker mer om mig och hjälper mig mer? Jag är nöjd att jag har läst färdigt veckans dos av biologi annars, ska läsa det en gång till idag och göra veckans närvaroprov idag. Sedan imorgon före jag åker till Lavik så ska jag jobba upp en plan för mitt arbete som jag är helt ute och cyklar med. Sedan ska jag ta hela helgen ledigt från att tänka på biologi.

Jag tror stunder att distansstudier inte är något för mig. Men sedan får jag lute uppmuntran och inser att jag är inte van. Jag har inte kommit in i det. fast jag vet att jag hade gillat att läsa det här på riktigt. Att ha ett ansikte på läraren jag har. Ställa hur mycket frågor jag vill utan att skicka mail i ny och ne liksom.

Annars idag är planen att leta på min skiva från Tanzania som jag köpte där så jag har något att lyssna på på vägen till Larvik. Och så ska jag diska och börja packa så smått. Gläds åt att komam iväg en helg måste jag säga, gläds också åt att ha en del av helgen här hemma med. Allt jag inte gläds åt i livet är ta mig tusan biologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback