Through strength I found love

Trist att jag blir irriterad när andra inte uppdaterar när jag inte ens klarar att uppdatera själv. Okej så jag har haft en del för mig de senaste dagarna då.
Igårkväll var jag ute och åt med Wingys pappa, pappas sambo och Wingys brutter. Himla mysigt det där. Vi åt på ett himla najs ställe på Grönland. Visst var det på Grönland på Wingy? Sedan gick vi och satt oss på en bar och klurade på gåtor. Ja det gjorde vi på riktigt. Carinas familj gillar tydligen gåtor, jag kunde bara den här: Hur vet man att det är en mus i klylskåpet? Ostbågen står utanför. De tycktenog inte den var så himla kul eftersom att motorcykel inte kallas båge här i Norge och att det inte heller heter ostbåge...
Men jag fick höra en gåta om tog 100 år för mig att klura ut: En pappa och en son är ute och kör bil De kraschar och pappan dör. Sonen hamnar på sjukhuset. När doktorn kommer in säger doktorn: Detta är min son. Hur kommer det sig? Den är ganska logisk nu, men den tog verkligen hur lång tid om helst att komma på det för mig. Jag målade både upp otrohetsscenarier och spökscenarier.
Mysigt att de höll på med gåtor i alla fall. Åkte hem och sov efter middagen, jag var så snuskigt sliten. Sov 12 timmar inatt och kände mig ändå halvdöd när jag vaknade.

Ikväll har jag jobbat med Jane. Var hemma hos henne och åt i pausen med hennes nya svenska pojkvän som hon träffade på Kiel-båten. Sedan släppte jag hem henne tidigare och stämplade ut henne. Allt för kärleken. Hon skulle släppa hem mig tidigare lovade hon när jag var nykär. Som om det kommer hända inom de närmsta åren...

I torsdags såg jag för första gången den här musikvideon. Jag har ju hört låten men aldrig sett den. Kjekk karl ass.


Imorgon ska jag jobba dag och sedan ska jag och carina uppleva hennes födelsedagspresent. En konsert med den här fantastiska sångerskan.


Nej om jag skulle ta och sticka iväg oc jobba lite nattvakt då...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att du kunde en så bra gåta =) Tror nästan din storasyster hjälpt dig ;) Det är väl hans mamma som är doktorn, antar jag =) Puss o kram

2011-03-28 @ 08:39:44
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

händer idag ? :D

Postat av: Carina/Wingman

Åå, jeg elsker bloggen din Wingyli. Dattera til Hagen på Grønland! Dit skal vi igjen! O>

2011-03-29 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback