Night is young

Okej jag vet att ni inte skiter i mig. Men ni har blivit sämre på att komentera, ja det har ni. Inga undanflykter. Men jag har ju blivit sämre på att dela med mig också.

Så nu ska jag dela med mig lite om helgen då. Frida och Jssica kom ju i fredags, lagom till att jag kom hem från jobbet ungefär. Då vilade vi en stund eftersom de åkt bil 40 mil. Sedan tog vi tåget in till Oslo för att titta på medaljutdelningen på VM, det var så himla mycket folk så att vi inte såg något men vi skrek när Sverige fick ett silver utdelat i alla fall.

Jag och Jessica på medaljcermonin.

När medaljjippot var slut så så gick vi till Friday's och käkade där med Carl Vidar och Håkon. Älskar deras Oreo madness. Man hör väl nästan på namnet hur god den är? Tog ju ingen bild påd en såklart. Tog inga bilder under hela helgen, kameran låg fulladdad och klar på vardagsrumsbordet hela helgen. Alla bilder är alltså stulna av Jessica.


Utanför Friday's mötte jag, Jesica och Frida några fräna tjommar.


Och på väg ner för Karl Johann sprang vi på Charlotte Kalla. Coolt va?

Vi kom hem ganska tidigt på fredagen. Tack och lov, jag var mer död en levande efter en slitsam dag på jobbet. Efter tolv timmars sömn var vi alla tre ganska fräscha. Så Jessica och Frida gav sig av på shoppingtur till Strömmens storseneter. Jag var hemma och skulle ta det lite lungt. Men då ringer det på dörren och där står Alex och Carina. Härliga Alex och Carina. De var ute och gick tur och kom förbi med lite läsk och vindruvor. Lite häng med dem och sedan var det dags att fixa håret och kladda på ansiktet.
Middag med Jessica och Frida. Jag lagade en väldigt god oxfilé pasta med champijoner och paprika. Sedan gav vi oss iväg till essicas Kime där det blev singstar.


Frida och jag sjöng "Himlen runt hörnet" så att jag tro att de andra fällde både en och två tårar.


Mina snygga svenska kompisar.


Jag och Rampus. Han gillade min tröja...

Efter Singstar på Sverres vei så var det förfest i ett furuhem på Strömmen. Där lärde vi oss ett nytt spel och fick brownies. Sedan var ju jag tvungen att ta en sväng till Storgata där det var förfest också. Hann ha sönde en bänk där och ta praten med Tommy. Men från den förfesten var jag den enda som gick ut, men dte var i alal fall tre gentlemän som följde mig till krogen. Inne på Klimt hittade jag ju så kart ingen förren det stånge trots att jag säkert skickade 10 sms till olika personer och frågade vart de var. men när vi skullle gå hem så hittade jag dem i alla fall. Lyckades dock under ett svagt ögonblick med en dum grej utanför krogen så vi satt oss i en taxi hem fort fort. Men jag styrde upp i taxin. Fick kommentaren Först hatar man dig Clara, sedan älskar man dig. av Frida.
Vaknade i alla fall i lördags halvdöd, men efter lite McDonalds-mat och häng var jag redo och vinka av mitt fina besök. En prefekt helg, hurra.

Nu ska jag ta och laga mig lite middag till dagens kvällsvakt och sedan sticka iväg till jobbet. Börjar en timme tidigare på grund av personalmöte idag. Vet ni att det snöar för andra dagen i rad i jävla Norge???

Kommentarer
Postat av: Jecca

Meget bra helg! Jag längtar tillbaka =)

2011-03-10 @ 14:06:15
Postat av: Anna

Det var inte bara dina svenska kompisar somv ar snygga utan du med lilla C! :D Men det vet du väl redan om? Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback