Jag är samma nu som då, samma människa ungefär

Jag har blivit en sådan som ifrågasätter om jag tycker något är fel. Både på jobbet och i och med att jag pluggar på distans. Har idag upprättat ett dokumnet med feedback så att jag ska komma ihåg att skiva det i utvärderingen. På personalmöten och sådant vågar jag också ta upp saker som vi borde diskutera. Ibland blir jag dissad men ibland lyssnar folk på mig med faktisk.

Jag gillar själv att jag har blivit en sådan, jag anser att jag blivit tuffare. Inte tillräckligt än men tuffare. Ger mig en själv en klapp på axeln för detta och en spark i rumpan för att jag slöar med biologin och ägnar mig åt att klaga på den istället för att göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kommenterar alltihop på en gång =) Vad duktig du är som ska försöka leva nyttigare, vilket du kommer klara alldeles utmärkt =) Är faktiskt imponerad över att du tycker en låt med System of a down är bra, det trodde jag inte om dig ;) Det är bra att du vågar ifrågasätta och säga till om nåt är fel, hur ska det annars kunna ske en förändring?! Men du har och andra sidan alltid varit modig och vägat gå din egen väg! Puss o kram

2011-05-12 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback